سلام

یکی از همکاران درخواست آموزش طراحی ساعت در ورد رو دادند . اما وقتی شروع به طراحی کردم دیدم که آموزشش کاری وقت گیره . برای این که به نیاز این همکار و سایر همکاران پاسخ مناسبی داده باشم ، کار اصلی ، یعنی طراحی ظاهر ساعت رو انجام دادم و در ادامه مطلب می تونید اون رو دانلود کنید .

نکته ی جالب این ساعت ، اینه که شما با یک روش ابتکاری که پیشنهاد می کنم می تونید ساعت و دقیقه دلخواه تون رو روی ساعت اعمال کنید .

بنابراین ابتدا فایل ورد این ساعت ها رو از طریق لینک زیر دانلود کرده و بعد از باز کردن فایل دوباره برگردید و ادامه آموزش رو مطالعه بفرمائید

دانلود فایل ورد ساعت

همون طور که دیدید 9 ساعت کوچک و 1 ساعت بزرگ که دقیقه های اون مشخص شده در اختیار شماست . همین طور در کنار هر ساعت دو عقربه کوچک و بزرگ هم وجود داره .

ساعت ها قابل کپی شدن در فایل های جدید هستند . یعنی اگه خواستید یک ساعت رو به یک نمونه سوال یا تمرین جابجا کنید به راحتی می تونید اون رو کپی پیست کنید . عقربه ها رو هم می تونید جداگانه منتقل کنید .

حالا نوبت به کار گیری عقربه هاست ؛

روی عقربه ی دلخواه کلیک کنید ، با چپ کلیک می تونید ابتدا یا انتهای عقربه ها رو بگیرید و جابجا کنید . کافیه انتهای عقربه رو روی مرکز ساعت و سر عقربه رو روی ساعت یا دقیقه های که می خواید ببرید . فکر نمی کنم توضیح بیشتری لارم باشه .

موفق باشید

 

کلیپ های آموزش حل صفحه به صفحه آموزگار محسن نجفی:

آموزش حل صفحه به صفحه ی ریاضی چهارم

آموزش حل صفحه به صفحه ی ریاضی پنجم

آموزش حل صفحه به صفحه ی ریاضی ششم

آموزش حل صفحه به صفحه ی ریاضی هفتم

 


موارد بیشتر :
آموزش رایانه برای معلمان آموزش ورد