گاهی لازم است که خیلی سریع بفهمیم یک کلمه یا عبارت در متنی که در اختیار داریم وجود دارد یا خیر . با کمک نرم افزار ورد خیلی سریع می توانید به هدف خود برسید حتی اگر متن شما 100 صفحه باشد .
1 - ابتدا بالای نرم افزار ورد روی تب  home کلیک کنید



2 - در سمت راست ، روی دکمه find کلیک کنید  .



3 – بخش جدیدی در سمت چپ صفحه نمایان می شود .



4 – در کادر مشخص شده ، کلمه یا عبارت مورد نظر خود را تایپ کنید . به محض تایپ کلمه ، اگر کلمه ی مورد نظر شما در متن وجود داشته باشد با رنگ زرد یا ... نمایش داده می شود . در ضمن تعداد کلمه ی مورد نظر در متن نیز به شما اعلام خواهد شد .



5 - برای نمونه کلمه " ‌سمت " را جستجو کردیم


موضوعات مرتبط :
آموزش رایانه برای معلمان